غول ها پس از دزدی ایگلز اولین نگاهی به دوونتا اسمیت دارند


تو دوستش داشتی او را می خواستند. آنها مطمئن نبودند که در بهترین موقعیت برای به دست آوردن او هستند یا خیر.

این غول ها و علاقه آنها به دوونتا اسمیت بود. عقاب‌ها و علاقه‌شان به همان بازیکن هم همین‌طور بود.

از آنجایی که این دو رقیب NFC که در جهت مخالف (عقاب‌ها به بالا، غول‌ها پایین) در این فصل برای اولین بار با یکدیگر رقابت می‌کنند، عقاب‌هایی که جایزه را گرفتند، اسمیت را با لباس سبز به میدان خواهند آورد. و وظیفه غول ها یافتن راهی برای متوقف کردن بازیکنی است که آرزویش را داشتند و نتوانستند او را بدست آورند.

نیک سیریانی سرمربی ایگلز گفت: “خوشحالم که تعویض کردیم زیرا او واقعا برای این تیم خاص است و مطمئنم خوشحالم که او را در این تیم فوتبال داریم.”

عقاب
دوونتا اسمیت یک تاچ داون برای ایگلز به ثمر رساند.
AP

غول ها اسمیت را در تیم خود می خواستند. پس از اینکه در سال 2020 با رکورد ضعیف 6-10 خود در رده یازدهم قرار گرفتند، در پشت سر کرنر، جیسی هورن و پاتریک سورتین II قرار گرفتند. شما فکر می کردید که تکل تهاجمی (راست) پنی سیول از بین خواهد رفت.

در دور اول، بازیکنانی که جاینت ها را در اولویت قرار داده بودند، قرعه کشی شدند. آن‌ها تصور کردند که کابوی‌های رتبه دهم گیرنده دریافت نمی‌کنند (آنها قبلاً استعداد زیادی در آن موقعیت داشتند) و در عوض روی بهبود دفاع ضعیف خود تمرکز می‌کنند. غول ها درست فکر می کردند، اما انتظار نداشتند چه اتفاقی برای دالاس افتاد. عقاب ها که در جایگاه دوازدهم قرار گرفتند، خود را کابوی نامیدند و یک تجارت نادر بین رقبای بخش مورد بحث و نتیجه گیری قرار گرفت. ایگلز اسمیت را در جایگاه دهم گرفت و اینگونه بود که جاینتز دریافتند که به جای اینکه برنده Heisman Trophy را در تهاجمی قرار دهند، باید راهی بیابند تا سالی دو بار او را برای آینده قابل پیش بینی متوقف کنند.

سیریانی گفت: «ما هر کاری که لازم بود انجام دادیم تا بازیکنی را که واقعاً در این درفت می‌خواستیم، یعنی دوونتا اسمیت به دست آوریم. “من مطمئن هستم که ما آن را داریم.”

این ضربه ای به غول ها بود. اسمیت آخرین نفر از گروهی از بازیکنانی بود که غول‌ها شایسته انتخاب ۱۱ برتر می‌دانستند. مدیر کل، دیو گتلمن، اولین معاوضه حرفه ای خود در NFL را زمانی انجام داد که خرس ها می خواستند به جایگاه یازدهم برسند تا جاستین فیلدز را به دست آورند. غول‌ها با انتخاب Kadarius Toney، یک گیرنده اسلات فلوریدا که امتیاز بالایی به آن داده‌اند، به جایگاه بیستم رسیدند، اما یک پله پایین‌تر از Waddle و Smith.

آهنگر
دوونتا اسمیت یک صید برای ایگلز به ارمغان می آورد
AP

تونی در یک سال نوکی ناپیوسته با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است و با مصدومیت‌ها مبارزه می‌کند و اغلب در موقعیت‌های تهاجمی که اتفاق می‌افتد، کنار می‌رود، که منجر به اخراج سرمربی تیم جو جاج، هماهنگ کننده تهاجمی جیسون گرت در روز سه‌شنبه شد. تونی این هفته دوباره زمان تمرین را از دست می دهد – این بار به دلیل مکعب کبودی. او در 9 بازی 35 دریافت برای 392 یارد دارد و هنوز اولین تاچ داون NFL خود را به ثمر نرسانده است.

سوالاتی در مورد دوام اسمیت وجود دارد – او لاغر است – اما او یک بازی را برای Eagles که 5-6 صعود کرده اند از دست نداده است. اسمیت با 46 دریافت در 664 یارد و چهار تاچ داون تیمش را رهبری می کند. او کاملاً آماده NFL به نظر می رسد. Toney، با لبه های خشن تر، این کار را نمی کند.

سیریانی گفت: «من نمی توانم بدون او سوار این اتوبوس شوم. ما به دوونتا اسمیت نیاز داریم زیرا او یکی از سرسخت ترین افراد ماست. او سرسخت است، باهوش است، بدیهی است که استعدادش گویای خودش و کارهایی است که در کالج انجام داده و در NFL به انجامش ادامه می دهد.

او بسیار غریزی است و من فکر می‌کنم که این جدایی عالی برای افراد زیادی در این لیگ است. همه پسران لیگ با استعداد هستند. بچه های غریزی فقط در بازی مهارت دارند. بنابراین، دوونتا، من احساس می‌کنم که او سال‌های نوری جلوتر از دریافت‌کننده‌های تازه‌کار دیگری است که من آموزش داده‌ام، به این معنا که او واقعاً می‌داند چگونه به یک دفاع دفاعی حمله کند.”

غول ها برای اولین بار خواهند دید که چه چیزی را از دست داده اند.

جیمز بردبری، مدافع کرنر برتر غول‌ها گفت: «من فکر می‌کنم او باهوش است، او ورزشکار است. من نشریات او را در مسیرش بررسی کردم. من این احساس را دارم که او مسیرهای بسیار خوبی را رانندگی می کند. او برای یک پسر جوان در این لیگ یک مرد کارآمد است. او نرمی خاصی دارد.»

عقاب ها می توانند از این نرمی لذت ببرند. غول ها می بینند که چه چیزی را از دست داده اند.