خبر نحوه عملکرد و نگهداری از کولر ماشین

تولید سورن معمولی در سال ۱۳۸۸ متوقف شد و سمند سورن با موتور روی خط تولید ایران خودرو قرار گرفت که قویتر و کممصرفتر از مدل قبلی است. مثلا از میان سه خودروی پژو 405، پژو پارس و سمند کدام مورد را انتخاب میکنید؟ عینا همین مشخصات را باید برای پارس اتومات، و نیز برشمرد. به جرات باید بهترین مدل پژو پارس از نظر امکانات و تجهیزات رفاهی را پارس نامید. این مدل پارس در حجم و تعداد سوپاپ و سیلندر و قدرت و گشتاور با مدل مشابه است. در جریان این بررسی واردات ۷۰ هزار دستگاه ماشین سواری امکانپذیر شد و بر اساس آن قرار بر این شد که ۵۰ هزار دستگاه از این تعداد ماشین سواری و ۲۰ هزار دستگاه خودروی دوگانه سوز، هیبرید و برقی باشند. آخرین اخبار واردات را در این قسمت بخوانید. ماهک قطعه ای فلزی و متمایل در سیستم گیربکس است که در قسمت انتهایی میل ماهک تعبیه می شود. کمپانی های سازنده ی خودرو در راستای تولید گیربکس، به منظور ارتقای ایمنی و کارکرد مناسب آن، از نوعی پوسته با جنس چدن ریخته گری استفاده می کنند.

زنجیر چرخ را باید به لاستیک هایی ببندید که قدرت موتور روی آن ها اعمال می شود یعنی در صورت دیفرانسیل جلو بودن خودرو ، زنجیر چرخ را روی چرخ های جلو و در غیر این صورت به چرخ های عقب ببندید. اگر بنز به قدرت موتورهای خود اتکا می کند، بی ام و نیز با شتاب بالای موتور کد خود در سری ، یکی از بی نقص ترین سیستم های خطی دوگانه ی بازار را طراحی کرده است. بنز هر چه خلاقیت دارد را در این کلاس رو کرده و بیشترین گزینه و فناوریها در کلاس قرار میدهد. در مورد صدای هر دستگاه: صدای دستگاه ها کم نیست ولی زیاد هم نیست و با صدای موتور ماشین گم می شود. البته یک مدل دیگر از پژو پارس نیز وجود دارد که به پارس دوگانه معروف است، اما به سبب اینکه موتور همان موتور پارس سال است، به صورت مجزا به آن نپرداختیم. پارس سال مجهز به سیستم ترمز,، یک کیسه هوا برای راننده و سنسور ایمنی دنده عقب است. این مدل پژو در سال ۱۹۸۸ میلادی در اروپا، عنوان بهترین خودرو از نقطهنظر طراحی را به خود اختصاص داده بود. در حال حاضر بررسی تبصرهها نشان از آن دارد که واردات هزار خودروی سواری در قانون بودجه کنار گذاشته شده و طبق بند (ک) تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۱ به دولت اجازه داده شده تا با رعایت سیاستهای کلی نظام و همچنین شرایط وضع شده نسبت به صدور مجوز واردات ماشین با اخذ حقوق ورودی که به تصویب مراجع ذیربط میرسد، اقدام تفاوت تیپ‌های 206 نماید. ​.

در شکل زیر ، شتاب گرفتن و افزایش سرعت خودرو توسط تعویض دنده ها نشان داده شده است؛ در کنار هر دنده ، کیلومتر شماری قرار داده شده که سرعتی که خودرو با آن دنده ، حرکت را شروع کرده ، نمایش داده است. این رانندگان به تجربه دریافتهاند که خودرویشان در چه دور موتوری به تعویض دنده نیاز دارد. هنگامی که اتومبیل شما برای مدتی طولانی در محلی پارک میشود، هوای آن نیاز به تعویض پیدا میکند. سیستمهای ترمز تا چند دهه پیش کاملا مکانیکی طراحی و تولید میشدند که در آنها نیروی ترمز بهطور مساوی میان چرخها توزیع میشد؛ اما برای یک توقف ایمن چیزی بیش از ترمزگیری نیاز بود و گاه به دلایلی که برای رانندگان چندان مشخص نبود خودروها پس از ترمزگیری واژگون و منحرف میشدند. به محض تصمیم برای خرید پژو پارس میتوانید از شرایط خرید اقساطی از آرشا خودرو، از جمله عدم نیاز به ضامن و امکان پرداخت وجه پس از تحویل خودرو و البته تحویل فوری بهره ببرید.​!

جعبه دنده پارس اتومات ۴ سرعته خودکار است و عدد ۱۸۷ در برابر حداکثر سرعت آن به ثبت رسیده ایراد خودرو است. شتاب صفر تا صدی پارس اتومات ۱۴.۲ ثانیه است و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن صدی ۸.۲ لیتر اعلام شده است. باید گفت، اگر دلتان میخواهد پشت فرمان یک خودرو دنده اتومات بنشینید، پارس اتومات را خریداری کنید. اگر عاشق سرعت و هیجان هستید، پارس را بخرید و اگر ترجیحتان این است یک موتور کم استهلاک و کم دردسر داشته باشید، چه گزینهای بهتر از پارس ؟ آیا قصد خرید پژو پارس ال ایکس با موتور تیوفایو را دارید؟ در شکل زیر می توانید موقعیت کلاچ ، گیربکس ، موتور و چرخ خودرو را ببینید. در مواقع شتاب گیری و مانور این خودرو به خوبی عکس العمل نشان می دهد اما طوری است که به شما احساس و هیجانی تزریق نمی کند که بخواهید مکرر با آن شتاب گیری داشته باشید و به قول معروف لایی بکشید. همچنین بیمهنامههای خودرویی در دسترس را نیز، به شما معرفی کردیم. در این مطلب از زوایای متعدد انواع مدلهای پارس را با هم بررسی کردیم.