سارقان روی فروشگاه North Face تمرکز خواهند کرد، یک کابینت پا در Wicker Park. تلفن همراه خود را در نزدیکی پارک Humboldt – CBS Chicago روشن کنید


شیکاگو (CBS) – خریداران نیز مانند مجرمان در این جمعه سیاه به فروشگاه ها بازگشته اند.

به گفته استیون گریوز از CBS 2، سارقان در اوایل صبح جمعه بر روی سه فروشگاه در تب جنایی در پارک ویکر تمرکز کردند. و یک کارشناس صنعت گفت که چنین جنایاتی رایج تر می شوند – و دزدی ها اکنون در مغازه های محلی ردیابی می شوند.

بیشتر بخوانید: پرزیدنت بایدن سفر از آفریقای جنوبی و 7 کشور آفریقایی دیگر را به دلیل نوع جدید کووید محدود می کند. یک مقام بهداشتی شهرستان کوک می گوید که نوع جدید شوک آور نبود

حدود ساعت 1:40 بود که سارقان با فوت Locker در 1241 N. Milwaukee Ave.، درست در شمال غربی تقاطع با خیابان دیویژن مواجه شدند. دروازه شکسته شد، پنجره شکسته شد و چیزها برداشته شد.

دقایقی بعد، در ساعت 2:00 بامداد، فروشگاه نورث فیس در خیابان دامن، شماره 1629 مورد حمله قرار گرفت. کارگر گفت که حداقل دو نفر در را محکم به هم کوبیده و تعداد زیادی کت دزدیده اند.

و سپس در ساعت 2:40 دری به فروشگاه Boost Mobile در نزدیکی 2642 W. Division St. در پارک هومبولت پلیس شیکاگو اعلام کرد چندین دستگاه الکترونیکی به سرقت رفته است.

راب کار، کارشناس صنعت خرده فروشی ایلینوی، گفت: «به نظر می رسد که این اتفاق بیشتر می افتد.

کار، رئیس و مدیر عامل انجمن بازرگانان خرده‌فروشی ایلینوی، گفت که این موضوع پس از تعطیلات پایان یافته است.

بیشتر بخوانید: دزدها را بگیرید و فرار کنید به یک قفسه در وست السون برخورد کردند

او گفت: «ما به وضوح روندی را دیده‌ایم که در تمام طول سال بیشتر است، و این فقط شیکاگو نیست، بلکه شیکاگو به وضوح یکی از کانون‌های ملی است.»

و این فقط در آن فروشگاه های لوکس با تصاویر شگفت انگیز از سرقت های سریع و بی شرمانه نیست.

کار گفت: “این در فروشگاه های مادر و پاپ اتفاق می افتد.” خرده فروشان و مشتریان را تهدید می کند.

کار گفت که فروشگاه ها در حال حاضر روی امنیت زیادی سرمایه گذاری می کنند. و اگرچه او راه حل های مشخصی ارائه نکرده است، اما امیدوار است که تلاش های بیشتری از سوی جامعه و قانون گذاران برای کمک به جلوگیری از چنین جنایاتی صورت گیرد.

روز جمعه، دو فروشگاه از سه فروشگاهی که اخیراً ظاهر شدند، دوباره به کار خود ادامه دادند. جمعه سیاه خریداران را منصرف نکرد – به خصوص در مورد مغازه های محلی.

یکی از خریداران گفت: “اگر چیزی باشد، اکنون می خواهم بیشتر از آنها حمایت کنم – فقط برای اینکه ثابت کنم آنها واقعاً در محله مهم هستند.”

سایر اخبار: تصادف در بزرگراه ادن مستلزم مصدومیت یک نفر و بسته شدن مسیر بود

پلیس شیکاگو نمی داند که آیا این سرقت های اخیر مرتبط هستند یا خیر. در همین حال، کار می‌گوید که این جنایت به دلیل محبوبیت فزاینده‌ای تبدیل می‌شود که چرا صاحبان فروشگاه‌ها تفسیرها را به کلی کنار می‌گذارند.